10 sfaturi de top pentru cresterea ratei conversiilor

10 sfaturi de top pentru cresterea ratei conversiilor

Scopul oricarui site apartinand unei afaceri este sa determini un potential client sa actioneze: sa sune, sa trimita un e-mail, sa se aboneze la newsletter, sa cumpere ceva etc.

Degeaba ai trafic pe site daca nu reusesti sa transformi vizitatorul in cineva care actioneaza. Iata 10 sfaturi de top care sa te ajute sa maresti rata conversiilor:

     1. Regula de 3 secunde

In doar cateva secunde trebuie sa ii spui clientului cine esti, ce faci si de ce sa te aleaga pe tine. Acest lucru poate fi obtinut prin imagini relevante si mesaje cheie, usor de citit.

     2. Procesul de cumparare

Majoritatea vizitatorilor vor avea in vedere doua lucruri in cadrul procesului de cumparare: considerare sau decizie. Asigura-te ca oferi informatia corecta. De exemplu, continutul de considerare ar fi atunci cand oferi informatii generale despre un produs sau serviciu. Un continut de decizie ar fi atunci cand folosesti mesaje cheie care furnizeaza motivul pentru care el ar trebui sa foloseasca produsul sau serviciul respectiv.

      3. Un titlu convingator

In mod normal, 80% din oameni iti vor citi titlul, si doar 20% din ei vor citi si continutul. Cum poti creste acest procent? Trebuie sa evidentiezi in titlu avantajele citirii articolului si cum se pliaza el pe interesele si preocuparile utilizatorilor.

      4. O imagine face cat 1000 de cuvinteblog_image_website_design_and_conversions

In mod natural, atentia oamenilor este atrasa de imagini si isi sustrag o parte din informatii din acestea. Asigura-te nu doar ca imaginea este de calitate, dar si ca este relevanta si de interes.

      5. Motive pentru care ar trebui sa aiba incredere in tine

Daca doresti sa obtiii o afacere noua sau proiecte noi, increderea este un element extrem de important, pentru ca posibilul client nu te-a intalnit niciodata, pe tine sau pe echipa ta. Incearca sa ii oferi incredere in afacerea ta prin scoaterea in evidenta a unor elemente precum anii de experienta, testimoniale, studii de caz, logo-ul celor care ti-au fost deja clienti.

      6. Informatii reale, nu publicitate exagerata

Nu este indeajuns sa le spui vizitatorilor site-ului ca tu esti cel mai bun, oferi cele mai bune servicii. Trebuie sa le oferi ceva concret, cum ar fi feedback din partea clientilor vechi.

      7. Invita-i sa faca ceva (buton “call to action”)

In momentul cand ajung pe site-ul tau vizitatorii trebuie invitati sa actioneze. Trebuie sa le spui ce sa faca. Astfel de butoane sunt foarte importante, indiferent ca este vorba de o invitatie sa cumpere ceva, de o adresa de e-mail unde sa te contacteze sau un numar de telefon. Aceste butoane trebuie sa aiba un design placut, sa fie vizibile si sa incurajeze vizitatorii sa actioneze inainte de a mai sta pe ganduri.

      8. Pozitionarea continutului

O pagina web poate avea ce lungime doriti, dar in momentul cand un vizitator a intrat pe site el va vedea doar continutul care ii incape pe ecranul dispozitivului cu care acceseaza site-ul, indiferent ca e laptop, tableta sau telefon. De multe ori, oamenii nici nu mai au rabdare in a face scroll pe pagina pentru a citi si restul continutului. Asadar, ai grija ca mesajele importante sa fie pozitionate in asa fel incat sa fie observate imediat la accesare.

      9. Interactiv si folositor

Scopul este sa il determini pe vizitator sa ramana pe site-ul tau cat mai mult timp posibil ca sa nu ii mai ramana timp sa iti viziteze competitia. Asadar, adauga elemente folositoare si interesante pentru a incuraja utilizatorii sa nu plece: videoclipuri, articole utile, chestionare etc

      10. Capteaza-le datele

Multi vizitatori probabil iti vor cumpara la un moment dat produsele sau vor apela la serviciile tale, dar nu chiar acum. Poate nu sunt gata inca de achizitionare, poate nu au banii necesari sau pur si simplu le mai trebuie timp de gandire. Asadar, nu ii ignora, mai bine ia-le datele pentru a sta in contact cu ei pana cand vor fi decisi.

Un exemplu ar fi oferirea un document gratuit pe care sa il descarce si astfel sa iti furnizeze o adresa de e-mail. O data ce ai adresa de e-mail ii poti furniza saptamanal informatii utile si relevante, pana cand intr-o zi se va hotari ca are nevoie de produsele/serviiciile furnizate de tine si tu ii vei aparea in minte, deoarece tu ai fost cel care ai fost de ajutor cu diverse informatii si documente.

 
[sgmb id=1]

Add a comment

*Please complete all fields correctly

Related Blogs

Hai sa colaboram la urmatorul proiect!