Cum masori rezultatele eficientei unei campanii de email marketing

Email-marketing-tips
23Feb '16

Cum masori rezultatele eficientei unei campanii de email marketing

Pentru a masura eficienta email-urilor trimise, este important mai intai sa te intrebi care este scopul general al intregii operatiuni. O data ce Email-marketing-tipsil stii, pasul urmator este sa urmaresti indicii masuratori care iti arata daca ai reusit sa nu sa iti atingi scopul.

Iata 5 masuratori care te pot ajuta sa afli daca newsletter-ul trimis a fost eficient si cum sa le utilizezi pentru a-ti imbunatati perfomantele.

CTR (Click-Trough Rate)

Cand masori eficienta unor emailuri trimise, CTR-ul e primul lucru pe care trebuie sa il verifici. CTR-ul iti arata numarul de persoane care ti-au deschis newsletter-ul si numarul de persoane care au dat click pe ceva din continutul acestuia. Frecvent, pentru ca CTR-ul sa fie imbunatatit trebuie folosita testarea A/B.

Bounce Rate

Bounce rate-ul email-urilor masoara procentajul mesajelor trimise, dar care nu au ajuns in casuta de mesaje a destinatarului. Acest lucru se intampla de obicei ca rezultat a unei adrese de e-mail invalida. Ar trebui sa lucrezi la lista de email-uri pentru a le elimina pe cele invalide, pentru ca in timp poate determina corespondenta sa fie considerata spam.

Rata de emailuri trimise mai departe

Aceasta rata arata numarul userilor care au dat “Forward” la email-ul tau unei alte persoane. Aceasta masuratoare e foarte importanta. pentru ca nu iti arata doar ca acea persoana este interesata de continut ci si ca atragi noi posibili clienti.

Rata de dezabonari

Aceasta masuratoare iti arata interesul userilor fata de companie si de serviciile oferite, astfel ca cu cat aceasta rata e mai mare, cu atat interesul este mai scazut.

ROI (Recuperarea investitiei)

ROI reprezinta raportul dintre profit si investitie si indica in ce masura este rentabila investitia facuta. In functie de scopul pe care l-ai avut cand ai trimis acel newsletter (ca ai promovat niste produse, o reducere, o inscriere la un eveniment), poti determina eficienta email-ului trimis.
Distribuie: [sgmb id=1]
 

Distribuie:

articole pe aceeasi tema

ADAUGA UN COMENTARIU