Ce trebuie si ce nu trebuie sa faci cand e vorba de o campanie de email marketing de succes

Ce trebuie si ce nu trebuie sa faci cand e vorba de o campanie de email marketing de succes
26Feb '16

Ce trebuie si ce nu trebuie sa faci cand e vorba de o campanie de email marketing de succes

De cate ori nu ai primit un e-mail si l-ai sters fara ca macar sa il fi citit?

Cu afaceri si consumatori care sunt zilnic bombardati de zeci de e-mailuri nu este de mirare ca trebuie ceva special ca newsletter-ele tale sa fie observate.email-marketing-has-to-be-great-Secondary

Iata niste mici reguli despre ce ar trebui sa faci si ce nu ar trebui sa faci cand e vorba de trimiterea unui newsletter:

CE SA FACI

  • Aminteste-ti ca destinatarul e o persoana
  • Trimite email-uri in mod constant
  • Foloseste paragrafe scurte
  • Include detalii relevante
  • Include linkuri
  • Asigura-te ca subiectul emailului este legat de continut
  • Pune linkuri si pe imagini
  • Foloseste lista cu marcatori din word pentru a fi mai usor de parcurs continutul
  • Ofera datele tale de contact

news

 

 

 

 

 

  • Comunica clar si concis
  • Verifica tonul continutului. Asigura-te ca nu esti nepoliticos sau ofensiv
  • Include un link “trimite acest e-mail unui prieten”

mail

 

 

 

 

  • Arhiveaza newsletter-ele online

CE SA NU FACI

  1. Trimiti email-ul fara sa il verifici
  2. Te adresezi abonatilor cu numele gresit (pentru cei care personalizeaza email-urile)
  3. Scrii continutul cu CAPS LOCK
  4. Folosesti prea multe semne de exclamare!!!!!!!
  5. Folosesti fonturi care sunt greu de citit (marime sau culoare)
  6. Folosesti un background care distrage de la continut
  7. Folosesti o imagine intreaga ca fiind email-ul tau
  8. Incluzi linkuri incorecte sau care nu functioneaza
  9. Nu incluzi link de dezabonare
  10. Scrii un text prea lung (nimeni nu are timp sa citeasca povesti)
  11. Trimiti un email doar ca sa fie trimis (nu transmiti nimic)
  12. Trimiti email-uri prea frecvent (o data pe saptamana e indeajuns)

Redistribuie: [sgmb id=”1″]

 

 

Distribuie:

articole pe aceeasi tema

ADAUGA UN COMENTARIU