7 pasi pentru a te asigura ca ai continut usor de citit

continut usor de citit
28Mar '16

7 pasi pentru a te asigura ca ai continut usor de citit

Ai continut pe site-ul tau usor de citit pentru vizitatori? Sau ai un text fara paragrafe? Sau paragrafe lungi?

Conform statisticilor, 79% din vizitatorii site-ului tau vor citi superficial articolul pe care il postezi. Consumatorii sunt foarte ocupati asa ca trebuie sa le usurezi munca: sa poata parcurge textul tau repede si sa afle ceea ce isi doresc.

Iata fundamentele unui continut usor de citit:

1. Scrie un titlu atragator

continut usor de citit

 

In timp ce 80% din utilizatori citesc un titlu, doar 20% citesc continutul, asa ca atrage vizitatorii cu un titlu pe care nu il pot ignora:

  • urgenta sau un termen limita
  • incepe cu cuvintele cheie deoarece primele doua cuvinte dintr-un titlu sunt cruciale
  • numerele atrag imediat atentia
  • promite unui cititor ceva inca din titlu

2. Pastreaza articolul scurt

79% din vizitatori nu citesc intregul continut al articolului, ci doar arunca o privire asupra lui.

Cei mai multi cititori nu parcurg decat 50% din articol.

De vreme ce se intampla asa, nu lungi prea mult articolul. Intre 350 si 500 de caractere este perfect.

3. Separa intregul continut in sectiuni

Daca cititorii iti citesc articolul superficial, atunci usureaza-le munca.

  • pastreaza paragrafele scurte
  • foloseste sub-titluri intre sectiuni

titluri-continutul

 

4. Foloseste un limbaj simplu

Daca nu cumva scrii articole destinate anumitor categorii de cititori dintr-o industrie anume, atunci articolul tau ar trebui sa fie inteles de toata lumea. Evita termeni prea tehnici, sau daca ii folosesti incearca sa ii si explici intr-o paranteza. Evita frazele prea lungi, mai bine trunchiaza-le in mai multe propozitii mai scurte.

5. Foloseste fonturi usor de citit

Pentru ca cititorii tai doar iti “scaneaza” articolul, trebuie sa le fie usor sa faca asta. Multe branduri folosesc propriul font, dar in general:

font

 

Textul negru pe un background alb este preferat in unanimitate.

6. Foloseste imagini

Un continut ce urmeaza a fi citit superficial trebuie sa foloseasca multe imagini, videoclipuri, grafice sau alte elemente vizuale.

  • 94% din articolele cu imagini sunt mai citite decat cele fara imagini.
  • 63% din utilizatorii web spune ca imaginile unui produs sunt mai importante decat descrierile acestora.
  • 47% din postarile pe Facebook cu imagini au o rata mai mare de engagements; pe cand cele fara imagini au o rata de doar 27%
7. Ofera statistici

Articolele cu statistici au o mai mare credibilitate. Increderea este mai importanta pentru utilizatori decat pretul, cand e vorba de produse.

Distribuie:

articole pe aceeasi tema

ADAUGA UN COMENTARIU