5 pasi pentru conversii mai multe: pasul 1

crestere conversii 2
24Iun '16

5 pasi pentru conversii mai multe: pasul 1

O campanie,

Un singur tel

 

Primele lucruri din marketing pe care oamenii le fac atunci cand doresc sa obtina conversii mai multe din campaniile lor sunt reclamele, email-urile, postarile de blog, ebook-urile, retelele sociale, orice aduce trafic. Dar daca ti-ai putea mari conversiile fara sa faci toate astea?

Landing page-urile sunt un element critic din cadrul campaniilor de marketing care au un impact enorm asupra conversiilor.

 

Iata 5 principii fundamentale care te pot ajuta in cadrul conversiilor:

  1. Fiecare campanie de marketing si landing page sa aiba un SINGUR scop
  2. Landing page-urile care convertesc cel mai bine contin 5 elemente cheie
  3. Prospectii ce utilizeaza dispozitive mobile sa aiba o experienta specifica
  4. Potrivirea mesajului din campanie cu cel din landing page
  5. Optimizarea campaniilor, chiar si dupa ce sunt lansate.

Fara prea multe alte specificari….primul principiu:

Fiecare campanie de marketing ar trebui sa aiba un singur scop de conversie

Daca iti aloci timp, efort sau bani pentru a demara o campanie, exista probabil ceva foarte specific ce doresti sa faca acei vizitatori. Poate fi descarcarea unui ebook sau sa se inscrie la un eveniment. Indiferent ce este, acesta este scopul conversiei.

Orice buton sau link care nu tin de scopul conversiei sunt distrageri de la acel scop. Sunt oportunitati in a pierde conversii.

Cand trimiti vizitatorii pe site-ul tau si nu intr-o pagina specifica scopului si te astepti ca ei sa faca un anumit lucru, e ca si cum pui pe cineva intr-un labirint si te astepti ca el sa nu se rataceasca.

Dintr-un studiu efectuat asupra 20 000 de landing page-uri in care s-a analizat numarul de linkuri vs rata de conversie, s-a descoperit ca, in general, cu cat acel landing page are mai putine linkuri, cu atat rata de conversie este mai mare. Acesta este pasul 1!

crestere conversii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CEVA DE INCERCAT:

Ia o pagina unde ai trimis deja trafic ca parte a unei campanii de marketing si printeaz-o. Apoi subliniaza toate linkurile si continutul care nu au legatura cu scopul conversiei. Aceste sublinieri sunt distractii. Ele iti omoara rata de conversie.

Urmareste-ne postarile, pentru ca vei afla care sunt ceilalti pasi care iti pot mari conversiile!

 

Distribuie:

articole pe aceeasi tema

ADAUGA UN COMENTARIU