5 pasi pentru conversii mai multe: pasul 2

conversii mai multe
08Iul '16

5 pasi pentru conversii mai multe: pasul 2

La primul pas de crestere a conversiilor ai aflat ca atunci cand creezi un landing page intotdeauna trebuie sa ai un singur scop al conversiei. (poti vedea articolul aici)

Dar cum creezi un landing page care sa il determine pe vizitator sa implineasca scopul ce ti l-ai propus?

Cel de-al doilea pas in cresterea conversiilor este identificarea elementelor care determina un landing page sa converteasca.

Am identificat 5 elemente cheie care ajuta la convertirea landing page-urilor:

  1. Demonstratia – Demonstratia il ajuta pe prospect sa se imagineze folosind produsul tau, in mod ideal aratandu-i cum. (aceasta poate sa fie o poza, un video etc)
  2. Titlul – titlul trebuie sa convinga vizitatorului sa nu plece de pe pagina. Scrie-l mare, bolduit si transmite prin intermediul lui motivul pentru care vizitatorul a ajuns pe aceasta pagina;
  3. Scopul conversiei (unul) – indiferent ca este o forma de inscriere sau un buton, evidentiaza-l. Fa-l sa fie imediat observat si atrage atentia spre el.
  4. Beneficiile – ce trebuie sa tii minte este ca trebuie sa comunici beneficiile, nu Acestea trebuie scrise pentru a fi pe placul perspectivei utilizatorului. Un exemplu rapid:

Caracteristica: “Bateria noastra este de doua ori mai puternica decat cea a competitiei.”

Beneficiu: “Cu bateria noastra nu vei mai fi nevoit sa iti incarci telefonul decat o data la cateva zile.”

  1. Dovada sociala – Testimoniale, tweeturi, comentarii pe facebook – toate te ajuta sa arati utilizatorilor ca nu inventezi nimic. Testimonialele clientilor sunt extrem de valoroase.

Iata cum cele 5 elemente pot fi repartizate pe pagina in asa fel incat prospectul sa primeasca informatia intr-un format usor de citit:

landing-page-conversii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ceva de facut:

Pe o hartie, schiteaza un landing page pentru una dintre campaniile tale si incorporeaza toate cele 5 elemente. Gandeste-te foarte bine la titlul – este cel mai important element si nu pune accent foarte mare pe dovezile sociale.

 

Vor urma si ceilalti pasi curand. Urmareste-ne postarile pe Facebook

 

Distribuie:

articole pe aceeasi tema

ADAUGA UN COMENTARIU