5 greseli SEO si de marketing online ce te conduc spre esec

12 deadly sins of content marketers
31Iul '16

5 greseli SEO si de marketing online ce te conduc spre esec

Marketingul online poate fi ca un teren minat. Desi exista diverse strategii existente, nimeni nu iti garanteaza 100% ca vei avea succesul mult sperat. Iti trebuie multi ani de studiu sau pur si simplu sa te lasi pe mana specialistilor.  Nu toate greselile SEO sunt groaznice, dar totusi ar trebui cunoscute pentru a fi evitate, asa ca vom prezenta 5 greseli SEO care te vor face sa dai gres in drumul tau spre succesul online. greseli seo

Nu de alta, dar cui ii place sa piarda timp si sa bani?

  1. Nu ai o strategie de content marketing (practica SEO)

    – o data cu schimbarea algoritmului Panda de anul trecut al celor de Google, s-a inceput promovarea in rezultatele cautarii ale site-urilor care au continut de calitate. In acest moment este aproape imposibil sa fii pozitionat sus pe un anumit cuvant cheie daca nu ai continut de calitate. Dar cum diferentiaza Google un continut de calitate fata de unul de o mai slaba calitate?

  • cantitatea si calitatea linkurilor din continutul paginilor
  • cantitatea si calitatea semnalelor de social media asociate site-ului
  • gramatica
  • formatarea textului (ingrosat,puncte bullet, scris italic etc)
  • utilizarea subtitlurilor
  • lungimea continutului
  • linkurile externe care duc spre acea pagina
  1. Nu ai o strategie de content marketing in afara site-ului (printre cele mai des intalnite greseli SEO)

O campanie de link building este absolut necesara pentru succesul campaniei tale de marketing online. De ce?

  • pentru ca link-urile provenite din alte site-uri catre tine sunt un factor extrem de important din cadrul algoritmului folosit de Google.
  • pentru ca atunci cand site-uri pozitionate bine pe Google trimit link-uri catre tine, castigi trafic si o pozitionare mai buna a brandului.
  • pentru ca link-urile sunt ca niste strazi care duc spre site-ul tau. Cu cat ai mai multe link-uri cu atat vor fi mai multe moduri prin care clientii si potentialii clienti iti pot gasi produsele si serviciile.
  1. Nu acorzi suficient timp

Marketingul online se poate comporta ca activitatea de la bursa. Dupa un anumit timp, investitia ti se poate returna, dar daca te opresti prea repede, te poti afla intr-un loc mai rau decat atunci cand ai inceput. O optimizare SEO dureaza intre 6 si 12 luni pana incepe sa isi arate rezultatele. Multi antreprenori care nu cunosc acest lucru renunta prea repede. Aceasta este una dintre cel mai des intalnite greseli SEO.

  1. Nu acorzi suficient buget unei campanii de marketing

Nu trebuie sa investesti foarte multi bani, dar nici sa te zgarcesti, apeland la solutii ieftine si proaste de a te promova. Trebuie sa investesti inteligent.

  1. Nu distribui activitatile

Marketingul online este prea vast si complex pentru a fi realizat de o singura persoana. Pentru a fi facut corect, trebuie sa se ocupe mai multe persoane, fiecare pe domeniul lui: copywriteri, persoane care se ocupa de social media, persoane care se ocupa de optimiarea SEO.

Daca nu esti specialist, esti predispus sa faci multe greseli SEO, dar important este sa te documentezi si sa inveti din propriile greseli.

Distribuie:

articole pe aceeasi tema

ADAUGA UN COMENTARIU