Landing page-ul tau vinde?

Landing page-ul tau vinde?

Landing page-ul este pagina unde ajunge un vizitator dupa ce a dat click pe un link catre site-ul tau.

O data ce s-a dat click pe acel link este clar ca i-ai atras atentia. Dar cum te asiguri ca se va transforma in client? Pagina unde ajunge el poate fi cheia. Aceasta poate sa fie homepage-ul tau, pagina unui produs, pagina de contact sau alta. Pagina asta este destinatia url-ului tau.

Cand alegi o pagina ca destinatie trebuie sa tii minte: cand oamenii ajung pe pagina ta, se decid foarte repede daca raman pe acea pagina sau merg mai departe. Studiile au aratat ca e nevoie de doar cateva secunde pentru a convinge un vizitator sa ramana pe pagina si sa se decida daca actioneaza intr-un fel. Deci trebuie sa te asiguri ca acea pagina convinge:

  • pagina sa contina informata promisa inainte de a da click pe link:

      Ex: daca oferi un discount pe pagina de destinatie – atunci trebuie sa fie acel produs cu discount; daca vinzi salopete de blugi, pe pagina de destinatie trebuie sa fie salopete de blugi

  • oamenii pot gasi cu usurinta ce cauta pe site-ul tau? Timpul e pretios si competitia e mare. Daca vizitatorii constata ca ai un site complicat, atunci nimeni nu depune efortul de a ramane acolo (doar daca produsul respctiv nu se gaseste nicaieri in alta parte).
  • ofera beneficii, nu caracteristici. Este cel mai important lucru de tinut minte cand vinzi un produs. Oamenii cumpara cand stiu ca au ceva de beneficiat de pe urma produsului sau serviciului tau. Caracteristicile acestuia sunt pe plan secund. Arata-le cu ce probleme s-ar putea confrunta si prezinta-le solutia.

Ex: vanzare cu caracteristici: Ipod Touch are 32 de gb doar pentru tine!

      vanzare cu beneficii: Ipod Touch are suficient spatiu pentru 5000 de melodii!

  • foloseste-te de testimoniale si reviewuri. Daca nu cumva esti un brand renumit, este posibil ca oamenii sa nu aiba incredere sa cumpere de la tine. Asa ca nu iti vinde tu produsul, lasa pe altii sa o faca. Nu doar ca testimonialele ii pot face pe vizitatori sa aiba incredere in afacerea ta, dar faptul ca au fost alti cumparatori multumiti – stiu ca nu au ce sa piarda.
  • design, design, desing – un design atractiv intotdeauna va avea mai multe sanse sa vanda. Incearca sa personalizezi produsele. Care imagine crezi ca ar vinde? O imagine cu background alb si o pereche de ochelari sau o imagine cu un barbat atragator purtand acei ochelari?

ray-ban-3025

08/26/2010 - Matthew Bomer - "White Collar" Filming at Madison Square Park in New York City on August 26, 2010 - Madison Square Park - New York City, NY, USA - Keywords: NYPD, New York Police Department, police uniform, blue shirt, sunglasses - 0 - Photo Credit: Janet Mayer / PR Photos - Contact (1-866-551-7827)

  • ce vrei sa faca ei dupa ce au ajuns pe site-ul tau? Include un buton “call to action” Vrei sa cumpere ceva? Vrei sa descarce un pdf? Sa se inscrie intr-o lista? Sa-ti trimita un e-mail? Spune-le ce vrei sa faca! Un buton “call to action” ii va arata vizitatorului ce sa faca in continuare. Acesta trebuie incurajat sa actioneze. Dar trebuie sa fii atent: este o linie subtire intre a incuraja intr-un mod agresiv un vizitator sa actioneze si si de a-l lasa sa actioneze fara constrangeri.

Si foarte important: nu vizitatorul plimba dintr-o pagina in alta!

Add a comment

*Please complete all fields correctly

Related Blogs

Hai sa colaboram la urmatorul proiect!